Hari Ahad yang suram..  

Sunday, December 6, 2009

Hari ni bangun pukul doblas, dgn semangat berkobar2 nak pegi ofis siapkan keje yg berlambak2. kita mesti tunjuk kat bos kerajinan dan ketekunan kita bekerja, ari ahad pun dtg keje, baru boleh cpt naik pangkat, naik gaji, dpt bonus byk..

Sampai ofis, bukak ekon, bukak internet, pastu terasa pulak mcm nak buat fb.. member2 sumer tanye fb, aku asik ckp, "oh sori, tak main la fb2 ni, aku ada emel je"
hmm hmm...

...takpe la buat la fb jap.


Sedar2 je dah kul 5.30.
hampeh, satu keje pun tak buat.

AddThis Social Bookmark Button
Links to this post Email this post