Coke Blog Update  

Saturday, April 11, 2009

NEW POST:

Google My Coke



Kadang2 aku terpikir, apasal lak aku nak buat entry "Coke Blog Update" ni? Antara dua blog aku ni, targetnya berbeza. The Pretender adalah untuk family2 dan member2. Always Coca-Cola pulak adalah untuk pengumpul barangan Coca-Cola.


Aku buat entry ni dulu untuk promote blog tu, tapi member2 rapat aku sendiri cakap, diorg takde interest, so diorg taktau la camane nak appreciate. Kiranya, aku salah target customer la ni. Lagipun dulu takde "Recent Posts" kat left sidebar ni.


Anyway, blog Coca-Cola tu dah ada customer base nya sendiri. On average, ada la dlm 15 uniques sehari. Okay la untuk blog muda (baru sebulan) dan blogger muda (baru start blogging Nov 2008) macam aku ni. Actually, a bit better then this blog, average 7 uniques sehari.


So, aku rasa entry ni dah obsolete. Aku takkan post kat sini bagitau update blog Coca-Cola aku lagi. Kalau korg ada interest nak tengok collection aku, ataupun apa2 info yang aku tulis pasal Coca-Cola, tengok la kat left sidebar tu kalau ada post baru. Aku akan update blog tu setiap 2-3 hari sekali.


Entry terbaru aku ni ialah compilation pelawat2 blog tu yang datang melalui search diorg kat Google. Interesting jgk tengok apa yang org search. Silalah klik kat link ni ye.

Google My Coke

AddThis Social Bookmark Button
Email this post


0 comments: to “ Coke Blog Update